ASOCIACIÓN DE VECINOS NEIXÓN DE CESPÓN

Xullo-agosto

Outras actividades

1Obradorio de iniciación

a informática para adultos.

Xuño. Colaboración co concello de Boiro

2.Curso de aplicación

de fitosanitarios

Setembro. Colaboración

coa consellería

Asemblea xeral ordinaria

12 de marzo 2011

Actividades ofertadas que non chegaron a realizarse por non acadar o grupo mínimo de interesados: Obradoiro de cesteria, Clases de ximnasia para adultos (outono),clases de informática???

OBRADOIRO DE CESTERÍA

A asociación de veciños organiza un obradorio de cestería de dous meses de duración que vai ter lugar no Centro Social de Cespón os sábados pola mañá ,de 10 a 12h.As clases empezarán o 5 de novembro e terán un coste mensual de 15€ para os socios e de 18 para os que non asociados,material non incluido.Máis info e inscripcións: 628378866 618981126 e vecinosdecespon@hotmail.com

CLASES DE PINTURA

O día 5 de outubro reanudáronse as clases de pintura no Centro Social de Cespón,con prezos especiais para asociados.

Os horarios son os seguintes:

grupo de adultos

mércores,de 19:30 a 21:30

grupos de nenos

sábados,de 17 a 19h;clases dunha hora

Os interesados poden apuntarse no número 664217699.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

o vindeiro venres 1 de xullo de 9.00 a 10.30 da maña comezará un curso de informática que se celebrará no centro social da asociación de veciños.

De forma anual, a asociación oferta clases de bordado tódolos sábados pola tarde, para mais información contactar coa asociación.

Algunhas das mostras dos artistas locais que acuden as clases de pintura que se levan a cabo no centro social da Asociación en Cespón tanto para adultos(mércores) como para nenos(sábados pola tarde),para ambos de Xaneiros a xuño e de outubro a decembro. Se queredes algunha información para poder acudir a estas clases, non tendes mais que contactar coa asociación.

Fotos do obradoiro de alfarería realizado no veran de 2010, no centro social de Cespón, durante o mes de xullo, os nenos o xoves pola maña e os adultos os xoves pola noite.